როდესაც თქვენ გაქვთ მარკეტინგული პროგრამა, რომელსაც მართავს გამოცდილი გუნდი, გაქვთ SEO სტრატეგია და ოპტიმიზებული რეკლამები, მაცდურია გჯეროდეთ, რომ ყველაფერი რიგზეა და სისტემა იდეალურად მუშაობს.
სამწუხაროდ, ამ შეხედულებამ შეიძლება თქვენი ბრენდი დაუცველი სარეკლამო ხარჯვის, გაორმაგებული ძალისხმევისა და უშედეგო კამპანიების მიმართ დაუცველი დატოვოს. საბედნიეროდ, ამ სისუსტეებთან ბრძოლის გამოცდილი და მარტივი გზა არსებობს: მარკეტინგული აუდიტის ჩატარება.
რა არის მარკეტინგული ანალიზი?
მარკეტინგული აუდიტი არსებითად არის თქვენი ციფრული მარკეტინგის ძალისხმევის საფუძვლიანი ანალიზი, შინაარსიდან და სტრატეგიებიდან, რეკლამებამდე და ვებსაიტების ქოფიმდე. ეს არის გზა, რომელიც გეხმარებათ შეაფასოთ და დარწმუნდეთ, რომ თქვენი პრაქტიკა შეესაბამება თქვენს მიზნებსა და შესრულების ძირითად ინდიკატორს.
როგორ უნდა ჩატარდეს მარკეტინგული აუდიტი?
მარკეტინგული აუდიტი თქვენი მარკეტინგული კამპანიის ბოლო ნაწილია. თუ გსურთ, შეაფასოთ, როგორ მოქმედებს თქვენი სტრატეგია და რა არის შესაცვლელი ან გამოსასწორებელი, ნათელ სურათს სწორედ მარკეტინგული აუდიტი დაგიხატავთ.
ამისთვის აუცილებელია, რომ აუდიტის გამოცდილი გუნდი გყავდეთ. საქართველოში ამ მიმართულებით წამყვანია Adshub.ge.
ეს არის კომპანია, რომელიც ნებისმიერ ბრენდს სრულფასოვან მომსახურებას უწევს ციფრული მარკეტინგის ყველა მიმართულებით.
სოციალური მედია მარკეტინგი თანამედროვე სამყაროს განუყოფელი ნაწილია, შესაბამისად მას სპეციალური მოვლა სჭირდება.
მარკეტინგის პირველი ეტაპია ვებ-გვერდის დამზადება. ამ ეტაპებს საბოლოოდ ტესტირებამდე და შედეგებამდე მივყავართ.
Adshub.ge-ს მრავალი წარმატების ისტორია დაუგროვდა რამდენიმე წელიეადის განმავლობაში.
ერთ-ერთი ყველაზე განსაკუთრებული პროექტი, რომელიც გუნდმა წარმატებით განახორციელა იყო “გეოდეზია.”
“გეოდეზია” არის პროფესიონალი გეოდეზისტების გუნდი, რომელიც ცდილობს თითოეულ კლიენტს მიაწოდოს მაღალხარისხიანი, თანამედროვე და სწრაფი მომსახურება.
რა არის მარკეტინგული აუდიტის აუცილებელი პირობები?
1. Adshub.ge მარკეტინგულ აუდიტს კლიენტებისთვის რეგულარულად ატარებს და არა მხოლოდ მაშინ, როცა ბიზნესი მარკეტინგულ კრიზისში აღმოჩნდება;
2. აუდიტი უნდა გავრცელდეს კომპანიის ყველა მარკეტინგულ საქმიანობაზე;
3. ეფექტური მარკეტინგული აუდიტისთვის Adshub.ge იკვლევს ბიზნესის სტრატეგიებს, მიზნებს, შიდა მარკეტინგის სისტემებს, მარკეტინგულ საქმიანობასა და მარკეტინგულ გარემოს;
4. დამოუკიდებელი კონსულტანტის მიერ ჩატარებული აუდიტი უფრო სანდო და მიუკერძოებელია. ამიტომ, ექსპერტები კომპანიებს ყოველთვის ურჩევენ აუთსორსინგს. Adshub.ge კი, როგორც უკვე აღვნიშნეთ, საქართველოში მარკეტინგული აუდიტის ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული აუთსორსინგ კომპანიაა.
ციფრული მარკეტინგი მუდმივად ვითარდება. მიუხედავად იმისა, რომ უახლესი ტრენდების დანერგვა მნიშვნელოვანია კონკურენტუნარიანობის შესანარჩუნებლად, ასევე აუცილებელია, შეჩერდეთ და კომპანიის საქმიანობას გარედან შეხედოთ, რომ დარწმუნდეთ, რომ სოციალური მედია მარკეტინგის პოტენციალს სრულად იყენებთ.
სწორედ ასეთ დროს გამოიჩენს ხოლმე თავს მარკეტინგული აუდიტი. თუ საფუძვლიან აუდიტს ჩაატარებთ, ეს ყველა სიკეთე კომპანიას უკან უფრო დიდი რაოდენობით დაუბრუნდება.
R
ავტორ(ებ)ი : geotimes.com.ge